Blir galen..

Gaaah, hade skrivit ett inlägg men allt försvann! Blir tokig, orkar inte skriva om allt. Just nu är det iaf lugnt hemma hos oss, Alice sover och jag sitter i soffan med en välbehövlig kopp kaffe, känner mig riktigt trött idag. Ska sitta här ett tag och fundera på vad jag ska köpa när jag åker till Ullared på tisdag! :) Sen ska jag försöka städa lite, är inte speciellt stökigt här just nu men Tomas och Andrea kommer hit för att kolla på Alice ikväll så kul om det ser någorlunda ut då! Konstigt hur energin går upp och ner, vissa dagar skulle man kunna springa ett långt lopp och vissa dagar är det som man sitter fast i soffan. Tur det finns kaffe dessa dagar :) Ha en bra dag alla fina! ♥
Sovande skönhet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0