Dan före dan före dopparedan...

Var längesen ett inlägg nu.. Har haft mycket att pyssla med på senaste så vet inte vart tiden har tagit vägen, besök på Ullared, IKEA, middagar med fina människor, julklappsinköp och fikor är bara några av sakerna vi sysselsatt oss med! Idag är första dagen som jag och Alice kunde sova ut och bara va hemma och mysa, iaf tills vi ska hämta David och bege oss mot Fristad för lite shopping. Måste hitta nåt att ha på mig på julafton och som vanligt så är jag ute i god tid... NOT! Är på jakt efter en vit (eller liknande färg) tunika/klänning, hittar det ingenstans.. Är det någon som vet vart det finns så säg gärna till ;) Tycker det skulle va fint tillsammans med ett par röda strumpbyxor. Får väl se vad jag hittar.. Förresten får ni klara er utan bilder i detta inlägg då jag bloggar från iPaden och det inte funkar alls, ni får hålla er tills jag orkar plocka fram datorn! Nu ska jag njuta lite till i soffan innan jag sätter igång här. Ha en fin dag alla fina!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!!

Lite tips från mig :-)

Jag såg en vit tunika på Gina Tricot på nätet, den kanske finns i affären. Tyckte den var väldigt fin och söt. Så det kanske kan vara något du letar efter.

http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_140471

Tycker även att denna är fin och kan passa fint med röda strumpor m.m. Men du kanske är ute efter just vit. Men jag länkar så får du se. Hoppas du hittar det du letar efter!

http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_139577



Kram på dig och hoppas att ni får en super härlig Jul!

2011-12-22 @ 22:31:37
URL: http://blogg.mgson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0