Dan före dan...

Imorn är det julafton, ska bli så mysigt.. Men vi tjuvstartar firandet redan ikväll hos min bonuspappa Sten-Åke. Han är egentligen min syster Malins pappa, men vi har vuxit upp ihop så han betyder väldigt mycket för mig med. Sedan han och mamma gick isär har vi gjort det till en tradition att fira jul hemma hos honom dagen innan julafton. Han bor utanför stan i ett litet gulligt torp och det är så mysigt att fira där ute tillsammans med honom och mina syskon med respektive. Älskar verkligen julen! Men innan vi åker dit så ska det lunchas och de sista julklapparna ska inhandlas (även en och annan sak till mig själv kanske). Ne nu är det dags att sätta igång här! Njut idag alla mina vänner och stressa inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0