Fredagsmys hela dagen

Är något speciellt med fredagar, spelar ingen roll att jag är hemma varje dag nu, fredagar jär ändå den bästa dagen i veckan! :) För då vet jag att jag och Alice får ha David/pappa hemma med oss ♥ Men ikväll ska  han på julbord så min bror ska komma hit och mysa med oss ist och det funkar minst lika bra. Min fina bror som alltid varit en stor trygghet för mig, vi har gått igenom mycket ihop och han finns alltid där när man behöver honom. Lyllo Alice som får en sån toppenmorbror ♥ Verkar som vi kanske tar en sväng till morfar/gammelmorfar ikväll också. Mamma och Göran skulle vara där med och det är så mysigt när vi träffas allihop.
Tror nog det får bli en innedag för oss idag, för vem vill gå ut i detta vädret? Ne, inte vi iallafall och mysa det gillar vi så det gör vi gärna ist! :) Ska nog ut på en liten shoppingtur med mamma imorgon, antar min sambo inte kommer vara piggast i stan så han kan få ligga utslagen på soffan ifred en stund. Dessutom behöver han vila upp sig då vi ska på julbord med Mamma, Göran och familjen på Åsundsholm imorgon kväll. Älskar julbord, vi var där förra året och jag kan verkligen rekommendera Åsundsholm, jättegod mat och en mysig gammaldags miljö.
Alice första möte med morbror, 3 dagar gammal! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill önska er en mysig fredag!!

Många kramar från oss!

2011-12-09 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0