Kärlek <3

Nu ligger hela lilla familjen och njuter i soffan, första gången på flera dagar som vi bara kan va! Pappa och dotter leker och skrattar ihop, älskar min fina lilla familj så mycket så jag bli alldeles varm i kroppen. Idag har vi varit i Alingsås och myst, köpte två saker till Alice rum, färgglada kuber med siffrorna 1-10 på som man kan stapla på varandra och en rosa spargris med vita prickar. Ska strax gå och fixa med sakerna och ställa upp dem, har inte velat göra så mycket i hennes rum innan då jag inte vetat hur jag vill ha det, vet jag iof inte helt säkert fortfarande, men nu kör vi ändå! Lägger ut en bild längre fram när jag är nöjd! Så länge kommer en bild på mina älsklingar som leker ihop! Ha en mysig kväll och ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0