Lyckligt lottad

Åh tusan vad jag känner mig lycklig. Just nu har jag allt jag önskar! Underbar sambo, bästa dottern, goa vänner och en helt fantastisk familj. Att bli mamma är det bästa som hänt mig, det slår allt annat med hästlängder!!! Att min dotter sen är den snällaste bebisen man kan tänka sig är bara en bonus, hon är fantastisk i alla lägen, min lilla plutt. Igår somnade hon vid 22 efter många om och men och sov ända till kl. 04 innan hon ville ha mat, sen somna vi om och sov till ca 8, så skönt! Känner mig verkligen bortskämd, hade ställt in mig på jobbiga nätter och att inte få nån sömn alls, men ack så fel jag hade. Är glad så länge det varar och vi får ha det såhär, vi har nog haft 3 jobbiga nätter sen hon kom och de har inte känts så jobbiga när hon sover så bra resten av nätterna.
På tal om min lilla tjej så är hon inte så liten längre. Vi var på BVC igår och hon vägde hela 4600 gram och var 59,5 cm(!) lång! Frågade sköterskan hur långa de brukar va ungefär vid 6 veckors ålder, 55 cm var medellängden ungefär. Haha, undra vad det blir av min dotter, för lång är hon iaf..
En lång goding
Idag tror jag bara vi är hemma och myser, min syster kommer hit och håller oss sällskap. ÄLSKAR att det är snö ute, får lite dåligt samvete att vi är inne i det fina vädret, får se om vi kanske orkar oss ut en sväng. Borde gå och köpa juklappar, har nog inte insett att det snart är jul så har inte köpt en enda julklapp än, ändå känner jag mig inte stressad, SKÖNT!
Ha en bra dag alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Carin Schlosser

Vad söt hon är, den lilla långa tjejen :-) Njut ordentligt, tiden går så fort, fattar inte att vår Gabriel redan är 1 år. kram

2011-12-07 @ 02:20:06
Postat av: Lumme

hej på er! så fin hon e eran Alice! undrar vart du köpt klänningen hon har på sig? kram på er

2011-12-08 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0