Onsdag

Finns det något bättre än att vakna av en liten bebis som ligger och snackar i sin säng? När man sedan går och hämtar henne och möts av ett stort leende så är lyckan total. Så började vi vår morgon idag :) Sen låg vi kvar i sängen ett långt tag och pratade om ditten och datten (var kanske mest jag som snacka och Alice kolla på mig som att jag var knäpp emellanåt). Sen somna Alice en stund så jag kunde få gå och duscha, men hon vaknade till under tiden och låg och prata för sig själv, så när jag var klar fick hon följa med upp och leka i babygymmet lite så jag kunde äta lite frukost. Det här med babygym är spännande, det märks att hon blivit lite större nu då hon ligger och tittar storögt på sakerna och fäktar på dem så att det plingar och har sig.
Glad bustjej

Idag kommer älskade lilla mamma hit. Hon slutar tidigt på onsdagar så hon brukar komma hit och mysa med oss. Är så glad att ha en sån fin mamma, man vet att hon alltid finns där och hon ställer alltid upp. Finns nog ingen med ett större hjärta än henne! Alice kunde inte haft någon bättre mormor! ♥ Tror jag ska passa på att baka när hon är här så kan hon gosa med lillan så länge!
Alice myser med mormor

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Vilken sötnos Johanna! -grattis återigen!=)



STOR kram!

2011-12-12 @ 20:26:43
URL: http://hemtrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0