Dåligt

Har vart lite dåligt med uppdatering här på bloggen senaste dagarna, har helt enkelt haft annat för mig :) Vi har iaf haft en kanonpåsk med massa mysiga firandet med våra fina familjer, blir många firanden när jag dessutom har skilda föräldrar, men ju mer ju mysigare! Är så glad att vi har allihop! <3

Idag har jag vart på röntgen, gick bra! Jag som hatar blodprov och allt va det heter är extra stolt idag! När jag kom dit sa de att de måste sätta en nål för att spruta in kontrast, åh nej tänkte jag. 28 år och lipar så fort en nål kommer i närheten, haha! Men jag bet ihop och tänkte att klarade jag att föda barn så klarar jag nog detta, och det gjorde jag galant, utan en enda tår, hehe. Så nu känner jag mig stolt över mig själv :) svaret på röntgen får jag om ca 1 vecka. Efter vi varit där så skulle vi på information om förskolan på BVC (herregud, tiden går för fort). Vi hade en stund att slå ihjäl emellan så jag och Alice gick och fikade på Tant Grön, mysigt att va bara jag och hon <3 Efter BVC åkte vi till min syster Malin en sväng och se åkte vi och handlade. Nu lagar vi tacos och älskade Jocke (brorsan) är här och myser med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0