Lycka

Känner ett lyckorus idag! Ett stort grattis till vår fin vänner Renée och Magnus och deras lilla Charlie. Så mysigt med en liten bebis. Självklart har jag blivit glad när alla mina kompisar fått barn men sen man själv blev mamma känns det på ett annat sätt då man vet vad de gått igenom. Ska bli så roligt att få lära känna en ny liten person och se Alice och Charlie leka ihop! Grattis igen! <3

Idag mår jag lite bättre, hade feber i natt men vaknade helt dyngsur och sen mådde jag bättre. Känner mig fortfarande lite seg men tror inte jag har någon feber iaf. Vi tar iaf det säkra före det osäkra och vilar hemma idag. Igår var vi ute och åt med Davids familj och med febernedsättande i kroppen så gick det riktigt bra :) Är så glad att jag fått bli en del av denna goa familj! <3

Såhär glad är Alice över sin nya kompis!


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Naaaaaw, älskling va gullig hon é!

Krya på dig darling! Sakna er!!!<3

2012-04-12 @ 22:05:30
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0