Tråkig dag

Har inte gjort nåt kul på hela dagen. Började med att jag var riktigt trött och latade mig i soffan, skulle gått på tummetott på biblioteket men efter en riktigt jobbig natt (igen) så orkade jag inte. När David slutat jobbet åkte vi och handlade och sen städade vi, såååå tråkigt! Har inte vart nån kul dag det här.... Men imorgon är det onsdag och våran obligatorisk dag med mamma/mormor, mysigt! Hon ska passa Alice så jag kan åka och träna en stund, är inte så motiverad just nu dock, men vet att jag kommer känna mig bra efteråt. Hoppas på att få sova i natt, håll tummarna!

Godnatt alla godingar där ute!


Kommentarer
Postat av: Majo

Sov gott!!!!!

2012-04-03 @ 22:42:41
URL: http://lillahultet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0