Väntar

Alice har somnat i min famn och jag väntar samtal från läkaren ang. resultatet av röntgen och hur vi ska gå vidare eller om man ska låta det va. Ringde vårdcentralen innan så svar på vad det är har jag redan fått, någon slags senknuta (minns inte vad det hette) och hon sa att det inte är nåt farligt. Skönt!!!! Får se vad läkaren säger...

Igår var vi och hälsa på Renée, Magnus och lille Charlie. Han var så söt, man glömmer fort hur små de faktiskt är. Alice blev plötsligt inte så bebisaktig längre :( Men det är mysigt nu när hon är så med och tar sig runt lite på golvet och busar. Hon kan till och med sitta en stund själv, lilla pluppan! Personligheten märks mer och mer också och det är en bestämd och glad liten tjej med humor vi har! <3


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Heeej min sötnos!!

Skönt att det inte var något allvarligt!<3

Tack för kommentaren sötnos, man blir trött på dumma människor liksom så jag var tvungen att göra ett inlägg om det:)hehe

Saknar er!<3 Vi måste hälsa på Mirre snart! Pusspuss!

2012-04-17 @ 18:07:12
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0