Nöjd bebis

Var iväg och inhandlade en gåstol åt Alice, vi hade sån tur så det till och med var extrapris på den, det ni! Hon når inte ner med benen än men är ändå väldigt nöjd att kunna sitta upp och se, för varför skulle man vilja ligga ner? Fick stötta upp med en filt men hon är supernöjd! :) Tiden går nästa lite för fort, mammas bebis!

Förresten är jag väldigt glad nu, hittade min gamla barndomsbästis blogg så nu kan jag följa henne! Sepideh, underbara du, du vet att du alltid kommer va min bästis och jag är så glad att vi fått lite kontakt igen. Tänk så mycket tokigheter vi hittat på tillsammans. Zozito? Haha! Lite internt, men du (Sepideh) fattar nog. Har vart fruktansvärt dålig på att hålla kontakten men vill ändra det nu, är du med??? <3

Ha en fin kväll alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Meeeeeen sluta lägga upp så söta bilder på Alice, du gör att jag vill komma till Borås NU!Men guuuud va underbar hon é<3

Hahahahahahahaha, fan va jag skrattade JOJO, hahahahahah zozito, hahahahaha, du har väl kvar alla våra kasseter?hahaha fan va kul det ska bli att träffas, jag ska krama sönder dig min vän<3 Ha en underbar kväll med dina älsklingar! Du är bäst och jag älskar dig min vän<3<3<3

2012-02-28 @ 22:12:49
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/
Postat av: Sepideh

Och JA, jag är med, tro mig....du kommer inte undan den här ggn;) Puss o godnatt min vän!

2012-02-28 @ 23:56:09
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0