Shopping

Vi har haft en riktigt bra dag med min mamma och Alice mormor! Vi promenerade till stan, shoppade (bara till Alice) och fikade! Alice som växer så det knakar behöver massa nya kläder nu när vissa saker börjar bli för små. Dessutom behöver hon extra mycket då hon kräks 511 gånger om dagen och vi inte har någon egen tvättmaskin och det kan va svårt att få tvättid som passar när vi kan. Men det är hon värd, min lilla skatt! <3

Nu ska vi mysa i soffan och ikväll kommer Sveriges mästerkock! Kommer bli en fin kväll :) Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Lumme

Åååå lilla godingen så söt hon eee! Hoppas ni mår fint! Kram kram

2012-02-29 @ 20:44:04
Postat av: Renée

Åh mysigt <3 vilken underbar bild på prinsessan!! Fina kläder :))

2012-02-29 @ 22:01:40
Postat av: Maria

Så söt bild på lilla sessan :-) vilken mys dag ni haft, härligt! Mycket fina kläder :-)

Ser fram emot en mys dag med er imorn <3

Kram på er!

2012-02-29 @ 22:16:58
URL: http://blogg.mgson.se
Postat av: Karin Nygren

Hej hej!

Fina kläder du har köpt!

Heldressen är underbar, Savannah har också en sådan. Väntar på att nästa bebis skall komma ut så jag vet om jag kan köpa en till sån, eller skall köpa den blå/gröna =)

2012-03-01 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0