Skärpning...

Har varit rent ut sagt skitdålig på att uppdatera bloggen. Sorry! Men lusten att blogga har varit som bortblåst. Men ska ge det ett nytt försök och hoppas nån är intresserad av att läsa vad jag hittar på iaf :) Hörde att de inte gick att kommentera mina inlägg, kom fram till att det är de inläggen från mobilen som inte funkar och detta är just ett sådant, så testa gärna om det går nu! Annars får jag väl bli duktigare på att blogga på datorn, men lat som jag är orkar jag inte lägga in bilderna där, så smidigt när de finns i telefonen ju.

Idag skulle jag och Alice gått till BVC, men de ringde och vår sköterska hade blivit sjuk. Så nu ska vi dit nästa måndag istället och vi får va hemma och mysa lite extra innan vi ska till stan och träffa min syster för en lunch idag. Det är bra att ha en syster som jobbar konstiga tider så man kan träffas lite då och då när alla andra jobbar eller gör nåt annat.

Ne nu ska jag ta upp min lilla sessa som ligger i babygymmet och pussa på henne!!! Ha en fin dag!

(Bilden är från igår när Alice chilla i soffan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0