Skit snö!!!

Är så trött på den här snön nu va!! Trilla inte bara en utan två gånger på väg hem från stan på isen som gömde sig under! Resultatet blev ett knä stort som en boll och en massa skam! Nu vill jag ha vår!!! Tur jag hade en söt bebis och titta på hela vägen iaf. En liten tjej som vägrar ligga ner i vagnen så vi varit tvungna att byta till sittvagnen ist. Nu är hon mycket mer nöjd och när hon ska sova är det ju bara att fälla ner henne :) Perfekt!

Vi hade isf en mysig stund med syster/moster i stan med lunch och mys!


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Cameron blir 2år i maj, stor kille;) Vi måste träffas snart, kan inte vi bestämma ngt med Mirre och Linda, så att vi mammor samlas någonstans. Vi får komma överens vart det blir...men det skulle bli trevligt om ni kunde komma o hälsa på mig i gbg. Så kan jag laga lite mat o så, vi får kolla med tjejerna:) Men Jojo, allvarligt, jag har saknat dig så himla mycket, jag tänker på dig jätteofta, du kommer alltid att vara min bästa vän no matter what!<3 puss på dig o söta ALICE<3

2012-02-27 @ 22:27:41
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0