Årets första dag...

Idag har vi en riktig slappisdag här hemma hos oss. Det är mycket välbehövligt då vi flängt omkring mycket på senaste tiden, skönt att få vila upp sig lite och bara ägna sig åt att inte göra någonting. Vi har beställt pizza och nu rullar polisskolan på tven, Alice sover gott på sin fäll i soffan. Vi har det så bra! ♥ Anledningen till denna trötthet hemma hos oss just nu stavas nyårsfirande! Vi hade en sypermysig nyårsafton igår med fina vänner och trots att jag inte drack en enda  droppe alkohol är jag riktigt seg idag,är inte van att va uppe så länge nuförtiden =) Alice sov sig igenom sitt första tolvslag och skötte sig exemplariskt hela kvällen! Tack alla som var med och gjorde kvällen fantastisk igår! Tyvärr får ni inga bilder nu då jag inte orkat lägga in dem på datorn än, men det kommer så håll ut!Ska försöka göra en sammanfattning av mitt 2011 senare, men lovar inget då vi får se vad tiden räcker till.  Nu hoppas jag bara på att 2012 blir lika bra som 2011 som för övrigt blev det bästa året i mitt liv. Ta hand om varandra där ute och ha en fin kväll allihop!
Liten prickig prinsessa bara några dagar gammal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0