Fina dagar...

Har en hel hoper av fina dagar bakom mig. Träffat kompisar, myst med familjen och firat födelsedag är bara några av sakerna vi hunnit med. Igår blev jag ett år äldre och det firades med frukost på sängen, kalas och spel spelande. Min första födelsedag som mamma, det ni! :) Hade en riktigt fin dag!

Idag har jag och Alice träffat Maria och Ella. Vi gick några varv runt Ramnasjön och som vanligt har vi mycket att prata om. Är så glad att jag har Maria och är så glad att vi börjat ses mer igen! Sen när Alice blir större kan även barnen ha kul ihop, det ser jag fram emot. Efter promenaden åkte jag och Alice hem och åt, lekte och myste i soffan innan vi gav oss ut igen och hämtade David och åkte och handlade. Imorgon ska vi träffa mamma och på kvällen åka och kolla församlingshemmet där vi ska ha dopfikat. Nu när sista datum gått ut kan vi börja planera mer riktigt då vi vet vilka som svarat och kommer :) väntar bara svar från några som behövde kolla upp lite saker, resten som inte svarat alls får vi väl räkna att de inte kommer då, annars får de höra av sig snarast!!!! :)

Kram på er!

Bilden nedan är från igår morse. Mina fina älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0