Min prinsessa..

Ibland är det bara så svårt att förstå att den lilla söta bebisen är min. När hon ligger och sover så måste jag gå dit och titta flera gånger så hon andas och hon är så söt när hon ligger där och småsnarkar. Oron att det ska hända henne något är stor, men antar att det är en del av att vara föräldrar och att det hör till! I början kändes det som att vi hade henne till låns och att någon snart skulle komma och hämta henne. Nu har jag börjat förstå att hon kommer få vara kvar hos oss ;) Detta lilla liv som vi skapat, ska bli spännande att se henne växa upp och få vara en del av hennes liv. Kärleken till sitt/sina barn är nog den största kärleken man kan känna. Kunde inte innan jag fick barn ens föreställa mig hur det skulle kännas, älskar den lilla prinsessan så jag tror jag blir galen, kärleken är större än vad jag någonsin kunde tro. Att bli mamma är helt enkelt den största och bästa upplevelsen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0