Mitt 2011..

Tänkte göra en liten sammanfattning av mitt 2011, tyvärr hittar jag inte så många bilder trots att jag vet att det finns hur många som helst. Får se om sambon hittar dem när han kommer hem. Iaf var 2011 året då mitt liv kom att förändras för alltid. I slutet av februari (eller om det var i början av mars, minnet sviker) visade det sig att vi skulle bli föräldrar. Det var en aningens chockartat i början och hur mycket jag än längtat efter att denna dagen skulle komma så blev jag faktiskt lite rädd. Det var många tankar som for omkring i huvudet men samtidigt var jag såklart överlycklig och spänd av förväntan. Till slut la sig den första chocken och det började sjunka in att vi faktiskt skulle få en bebis i oktober. I mars åkte vi med min familj till Ishotellet i Jukkasjärvi och till Kiruna för att fira min mamma som fyllde 50. Det var ett minne för livet och jag kommer absolut att åka tillbaka dit. Det var ävev när vi var på denna resan som mitt graviditetsillamående började. Jag var då i ca.  10 och jag kräktes varje dag till v.17 ungefär. Var sjukskriven från jobbet i några veckor när det var som värst, men började sedan att jobba trots illamåendet då jag bara kräktes precis när jag gick upp på morgonen och sen mådde bra resten av dagen. Graviditete flöt på och det blev sommar med allt vad det innebär, semester, grillfester, midsommarfirande, myskvällar, utflykter och några härliga dagar i Halmstad. Hösten kom och ett tag på denna började jag jobba 50%, det var riktigt skönt då jag hade ont lite här och där och var väldigt trött. Just nu känns hela graviditeten lite suddig, tyckte tiden gick så långsamt när jag var gravid, men nu när lillan är ute så känns det som allt gick så fort.. Konstig känsla. Iallafall den 25 oktober, efter några kämpiga dagar (men det är en annan historia) kom äntligen vår lilla prinsessa ut till oss, det är det absolut största jag varit med om i mitt liv och utan tvekan det allra bästa händelsen någonsin. Nu njuter vi bara av tillvaron med en ny liten familjemedlem och av att få vara tillsammans. Livet har aldrig varit bättre! ♥
Ishotellet
Det finaste och bästa jag gjort! Alice någon dag gammal på BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0