Tisdagens bravader...

Idag har jag och Alice haft en riktigt bra dag! I förmiddags begav vi oss till Frufällan och min gamla barndomskompis Linda och hennes dotter Ester. Det var toklängsen vi sågs så vi har en del år att ta igen. Blev bjuden på god lunch och god fika och hade det jättemysigt, detta måste göras om snart :) Alice var vaken i stort sett hela tiden när vi var där så det var en ledsen och trött tjej jag fick packa in i bilen när det var dags att åka vidare. Som tur var tog det inte många meter efter att bilen börjat rulla tills hon sov gott. Blev till att åka en extra lång sväng då vi skulle hämta David först en timme senare, hann även med att åka och hämta ut paketet som kommit från polarn och pyret! :) När David var hämtad åkte vi mot frisören där jag skulle färga håret (äntligen). Jag blev supernöjd med den mörkare nyansen på håret, klippte mig gjorde jag dagen innan nyårsafton så blev fint med lite ny färg med. Skönt att rå om sig själv ibland när det känns som man kommer i femte hand för det mesta nuförtiden :) när vi kom hem lagade vi mat och jag bakade bröd. Så gott med hembakat bröd plus att man håller koll på vad det är man stoppar i sig. Det gillar vi! Mamma kommer på frukost här imorn så då får hon provsmaka, jag blev iaf riktigt nöjd! Om intresse finns kan jag lägga upp recept, har det bara inte här just nu. Mycket gott och lättbakat bröd!

Nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp te innan det blir sängen. Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Vaaaaa? Har Linda Remahl fått barn??? Är det sant??? Har hon någon blogg, shiiit va jag känner mig utanför:( Jag har ju inte koll på mina barndomsvänner längre:( Vi måste träffas snart! Kan inte du och söta Alice komma o hälsa på mig o Cameron? Pleeeeeeeesee!

2012-02-27 @ 12:57:35
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0