Äntligen

Att bloggandet har legat nere för min del beror på att blogg.se:s mobilapp inte har fungerat, använder knappt datorn alls nuförtiden så har inte blivit något bloggande pga det. Men nu äntligen hade det kommit en uppdatering och det gick att logga in. Så om det finns nån liten läsare där ute som saknat inlägg så kan jag trösta med att det kommer flera nu, kanske inte varje dag, men det kommer komma betydligt fler än på senaste tiden iaf :) Vi mår iallafall bra och David har semester just nu. Underbart att ha honom hemma <3 Igår kväll var vi hemma hos Andrea och Tompa och blev bjudna på god mat och god efterrätt. Tack fina ni för en fin kväll, och gumman, snart tar vi ett glas vin ihop ;) Håller på att försöka sluta amma och att få Alice att inte äta på nätterna. Sen vi började med välling märker jag att hon sover bättre och att hon inte är hungrig när hon vaknar på natten utan bara vill snutta och då är det lättare att vänja henne av med bröstet. Blir en del gnäll men det har gått över förväntan och sovstunderna har blivit iaf pyttelite längre, så om ett tag har vi förhoppningar om att hon ska sova igenom i stort sett en hel natt. Märker att hon är en gladare tjej när hon sovit längre stunder på natten <3


Kommentarer
Postat av: Andréa

Det tycker jag verkligen vi gör.
Kortet på lillan är kanonbra!
Gud va go hon är.

Kram till er <3

2012-07-08 @ 18:19:13
URL: http://smultronstalllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0