Älskade fredag

Känner mig så trött och sliten just nu, men jag och Alice är inte riktigt synkade för att sova samma tider :( Är isf glad att jag tvingar mig ut och hittat på saker ändå, annars skulle jag nog säcka ihop! Sångstunden på biblioteket var riktigt mysig och sen satt jag kvar ett bra tag och prata med 2 andra mammor i min mammagrupp, är så skönt att få prata av sig med andra mammor ibland. Sen gick vi och åt lunch med David och gick en sväng på stan, nu är vi hemma och läser böcker i soffan. Jag har läst en bok för Alice och nu försöker hon äta upp den. Undra om den smakar gott? ;) snart ska vi ge oss ut igen och hämta David och handla. Ikväll blir det fredagsmys med min lilla familj, lär somna i soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0