Energi?

Jag känner mig helt slut, hur sjutton gör man för att få lite energi? Fast det kanske är det här jag behöver, bara va och inte göra någonting! Fast det räcker ett tag för sen blir jag galen. Längtar efter att börja träna osv men ändå är det så svårt att komma igång. Så länge jag ammar och Alice vägrar flaskan så är det ju rätt svårt att åka hemifrån också. Hur gör ni andra mammor? Jag försöker gå ut och gå mycket osv men vill göra nåt mer! Har ju ett gymkort på actic på badhuset men inte vart där än (pinsamt, ja). När jag slutat amma ska jag även lägga om min kost, man får ju inte banta när man ammar. Men än så länge njuter jag av damningstillfällena, för visst är det mysigt?

Alice är fortfarande dålig. Vi har myst hela dagen och ett tag kändes det som hon var på bättringsvägen, men nu ikväll var febern tillbaka och hon hostar mer igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas hon blir frisk snart!

Skall vi försöka gå tillsammans och träna när vi flyttar upp? Här är en till nämligen. Bebishull i all ära, men det är inte lika snyggt med bebishull på morsan. Det ska ju sitta på bebben. hehe.

Är inne på 3e veckan viktväktarna nu,,,

2012-03-15 @ 21:01:51
Postat av: Majo

Stackars liten som fortfarande är sjuk! Krya på dej lilla tjejen. Det är inte lätt att hitta lust och energi trots att man egentligen vill. Ibland kan man behöva en spark i baken, det behövde jag. Sen hittade jag något som gav mej mer än bara träning, Zumba. Energin som jag saknade fick jag av att åka hemifrån en timme och dansa loss till go musik, sen var jag en gladare och piggare mamma. Stressa inte upp dej för det! Du hinner med att träna :-) Njut av lillan så Länge du känner att du vill, och njut av amningen.

2012-03-15 @ 21:35:14
URL: http://lillahultet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0