Fy sjutton

Såg ett kort på mig själv som var taget för ett par veckor sedan, fy säger jag bara, trodde inte det var SÅ illa! Nu måste jag ut och gå varje dag och snart börja träna, mår ju dåligt. Behöver motivation och inspiration bara, helst en personlig tränare som tvingar mig att träna inte bara för att gå ner i vikt utan för att må bra i kroppen också!

Hittade ett kort på mig som är taget några dagar innan Alice kom ut till oss, då kändes det ok att va stor, men nu är det nog! Säger som en vän, det är gulligt med babyhull men inte på mamman ;) Tycker absolut inte det är något fel att va mullig, men jag själv mår bäst av att inte va det. Har klarat att gå ner mycket i vikt tidigare så vet jag kommer klara det igen och jag hoppas det resulterar i att Alice får en piggare och gladare mamma!

Delar med mig av bilden från graviditeten, den andra får ni aldrig se! ;) Ser helt väck ut, men mysigt med en bebismage! :)

Nu ska vi snart bege oss mot sångstunden på biblioteket och i vanlig ordning har Alice såklart somnat precis innan vi ska gå så jag blir tvungen att väcka henne när jag måste klä på henne. Det faller aldrig fel! Men hon kan hu sova igen i vagnen :)

Ha det fint så länge alla fina!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag fattar precis vad du menar, jag blev enorm om magen under graviditeten, och då fick det väl vara så, det sades ju att man snabbt skulle gå ner det sen om man ammade. Meeeeen, nej. Gick ner till 65 och sen sa det stopp, så ser man bilder från diverse födelsedagar som varit senaste månaden, och får ångest! Typ, "är jag verkligen SÅ fet?"

Var är all inspiration när man behöver den? :s

2012-03-23 @ 11:17:59
URL: http://missmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag gick upp 27 kilo med båda(haha kanske mer vågade inte väga mig sista dagarna ) , verkligen jojo, då det är 18 mån mellan mina ... Så lugn ! Snart kommer sommaren! /Emelie

2012-03-26 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0