Härlig kväll igår och mysig dag idag! :)

Igår åkte vi till Renée och Magnus när David hade slutat jobbet. Vi satt ute i solen och sen grillade vi, så gott! Alice, David och Magnus busade och lekte titt-ut med en handduk, det var så gulligt att se dem och Alice var helt exalterad, tur det inte behövs så mycket för att roa henne <3 Tack för igår fina vänner!

Idag har jag, Alice, mamma och Malin bokat in en shoppingtur. Vi ska bl.a. till wisko och till Kinna (tror jag). Hoppas på att hitta ett par härliga vårskor och lite nya kläder.

Alice har somnat i mitt knä här och hon är så söt när hon vaknar till och kollar så jag är kvar och sen somnar om igen. Gullunge! Hon är inne i en ganska mammig period nu, så länge hon är glad så funkar det med nästan vem som helst, men när hon är ledsen och/eller trött så är det bara mamma som gäller. Får lite dåligt samvete när jag tänker på att jag ska iväg imorn kväll en stund, tänk om hon är ledsen och tror jag övergett henne :( Men samtidigt vet jag ju att hon har det bra med sin pappa och att det är viktigt att de två också får lite egentid med varandra. Känner mig som värsta blödiga morsan, men är första gången jag är borta mer än 30 min från henne och när jag vart det har hon i slutet börjar undra vart jag är och bli lite orolig. Men någon gång måste ju bli första gången :) Är nog mer jag än hon som lider..


Kommentarer
Postat av: Renée

Tack själva för att ni kom <3 Va jättemysigt! Längtar ännu mer efter vår egen när man ser å hör er lilla gullunge :) Längtar tills mina elefantfötter svullnat av å jag kan köpa vårskor med ;D Ha en fin dag gumman!

2012-03-28 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0