Härlig kväll

Nu sitter vi i soffan och myser och äter frukt. Alice sover gott i sin säng! Ikväll blev det flygande Jakob till middag, är inte det typ det godaste som finns??

Min lilla prinsessa har fått lite hosta och det rinner lite ur näsan, tyckte även hon kändes varm men hon hade ingen feber när jag tog tempen iaf. Min lilla sessa, gör ont i hjärta när man ser att hon är hängig och inte lika alert som vanligt. Hoppas det går över fort och det inte blir värre, för på fredag ska vi till Göteborg. Jag och min barndomsvän Linda ska hälsa på en annan barndomsvän, Sepideh! Jag längtar så och tycker det ska bli så mysigt, skulle bli hemsk ledsen om vi inte kunde åka. Ska ta det lugnt nu de kommande dagarna så hon kurerar sig bra! Vill ju träffa mina goa gamla vänner! <3

Min syster hade tagit en sån fin bild på Alice, måste säga att hon är bedårande, det absolut finaste jag gjort i mitt liv!

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Hoppas lilla älsklingen blir bra snart igen!<3

2012-03-13 @ 19:00:33
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0