Lägesrapport

Hej alla fina!

Vi har sjukstuga här nu, Alice har haft feber och hostat hela natten. Det resulterade i att inte någon av oss sovit särskilt bra i natt. Tur det finns kaffe. Min lilla skatt, det gör ont att se när hon inte mår bra, önskar jag kunde va sjuk istället för henne. Hoppas på snabbt tillfrisknande för har ju sett fram emot att träffa mina fina gamla vänner på fredag :( Men självklart går Alice först och mår hon inte bra så får vi va hemma och mysa ist, men hoppas för fullt! Dessutom missar vi föräldragruppen med dietisten idag. Men prata med våran BVC sköterska så jag ska få gå i maj istället :)

Just nu ligger Alice jämte mig här i soffan och vi leker lite, hon känns trots febern, rätt så pigg och det känns bra. Hon låter så söt när hon "pratar" och låter så förkyld, stackarn.


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Stackars älskling! Hoppas sötisen blir frisk snart!

Vi kan träffas nästa vecka ist, om det passar er?

Nästa fredag blir väl bra?:)puss! Krya på dig Alice<3

2012-03-14 @ 23:35:15
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0