Läkarbesöket

Två läkare kollade på min tumme men det kunde inte svara på vad det var för något :( Så det fick skicka en remiss till röntgen, bara att vänta och oroa sig nu med. Fråga om tumörer och hon skrev med det också eftersom de inte vet, kul, nu blev jag ännu mer orolig. Den här grejen på min tumme dök iof upp helt plötsligt (ca. 1,5 veckor sedan) och det sa hon att tumörer inte gör utan att de växer under en lång tid, dessutom har den sett ut såhär hela tiden och inte ändrat på sig alls. Så hon bedömde den risken som liten men jag tror ändå det värsta såklart :( Frågade hur lång väntetid det var på röntgen och hon sa inom 3 månader, men tjena, ska jag behöva oroa mig så länge och tänk OM det är nåt fel som behöver behandlas fort! :( Men får väl försöka att inte tänka på detta så länge. Men nu inbillar jag mig att det gör ont i hela armen. Hypokondriker? Ja, tydligen!

Nu till något roligare. Vi behöver mer förvaring i vårat kök så idag var vi på Kvik (där vi köpt köket) och kollade på möjligheterna att ha en mindre köksö (om det stavas så). Dock sprang det iväg endel i pris så nu funderar vi på att köpa ett fint vitt skåp istället och ställa där vi har köksbordet idag och flytta bordet bakom soffan istället! Vi har öppen planlösning mellan kök och vardagsrum så finns ju lite möjligheter. Dessutom skulle detta innebära en större lekyta för Alice. Ja ni, detta tål att funderas på en stund!

Köpte förresten en ursöt klänning till Alice idag på Polarn och pyret! Lägger upp en bild sen för nu ligger lillan och sover i mitt knä.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med din tumme gumman??? Kramar

2012-03-20 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0