Lång sovstund

Nu har vår lilla familj sovit i 3 timmar! Så välbehövligt och så skönt efter en sån jobbig natt. Alice måste vart helt slut med för hon sover knappt aldrig mer än någon timme i sträck på dagen. Nu är vi på banan igen och efter en dusch kommer det nog kännas ännu bättre :)

Besöket på barnavdelningen gick bra, men med min otur fick vi såklart samma otrevliga sköterska som jag pratade med i telefonen. Hon sa det var en vanlig förkylning och bara att vänta ut det. Alice hosta självklart inte så mycket när vi var där så tyckte inte hon fick höra det ordentligt heller och hon fick en bara att känna sig dum. Jag är nybliven förälder och har aldrig haft ett sjukt barn innan så vi vet inte och det sa vi till henne. Nu ska jag iaf glömma henne och koncentrera mig på att Alice blir frisk! :)

Efter sjukhusbesöket svängde vi förbi affären så nu är vi redo för FREDAGSMYS! Ha en trevlig kväll! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0