Lugna dagar

Hej alla godingar!

Vi har fått ställa in våra planer både idag och imorn. Alice är fortfarande dålig så vi stannar hemma och myser. Träffen med tjejerna flyttade vi till nästa fredag istället. Så nu har jag något att se fram emot igen och förhoppningsvis är vi friska, pigga och glada då! Alice är iof oftast glad trots hosta, rinnig näsa och feber. Min solstråle!
Idag hade jag tänkt åka till jobbet och hälsa på men får flytta det med. Tråkigt när jag äntligen hade hittat en tid som passa. Det är svårt att få ihop då vi ofta är uppbokade på förmiddagarna med olika saker och det kanske inte passar att komma vilken dag som helst. Men nu ska det bli skönt med två lugna dagar då jag kanske kan få tid att grejja lite här hemma, finns alltid massa man kan fixa med. Skulle VERKLIGEN behöva torka mina fönster, shit så de ser ut. Skulle tvättat dem i höstas men höggravid som jag var då så kändes det inte så aktuellt. Min syster kommer hit en sväng idag med för hon ska ev låna vår bil och så ska vi göra pannkakor, skönt med lite sällskap, även mamma kommer en sväng sen med. David ska på hockey ikväll så jag och Alice skulle varit ensamma hela dagen/kvällen annars.

Skulle verkligen behöva inhandla lite nya kläder. Tänkte sitta och kolla lite på nätet idag. Vart nätshoppar ni?


Kommentarer
Postat av: Renee

Jag beställde sovpåsar från ellos och hitta en jättefint sommarlinne till mej i samma veva. mkt nöjd =)

2012-03-16 @ 08:12:20
Postat av: Sepideh

Hm.com is the shit;)

2012-03-18 @ 22:30:42
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0