Promenad och biblioteksbesök

Så underbart väder, jag älskar det här och blir på så bra humör när solen skiner. Idag har jag och Alice varit på föräldragrupp och det var besök på biblioteket som stod på agendan! Var riktigt mysigt att se vad de har att erbjuda. Man är ju inte förskollärare för inte ;) Blev en härlig promenad dit. Är glad att det börjar bli vår, har haft svårt att komma igång och röra mig efter förlossningen men det känns så mycket lättare nu när vädret är som det är. Börjar även känna mig motiverad att träna nu så hoppas på att komma igång med det framöver. Blev även en riktig långpromenad hem då Alice sov i vagnen och jag inte ville väcka henne, så när vi var typ hemma vände vi mot stan igen och mötte upp David och gick hem igen :)

Bjuder på en bild på Alice i vagnen, visst ser det härligt ut?


Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

De är guld när de gillar att sova i vagnen : )

2012-03-06 @ 20:20:14
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0