Pust!

Tack för alla kommentarer här och på facebook om hårtappandet. Nu kan jag pusta ut lite eller så slipper jag iallafall gå runt och va flintskallig ensam ;)

Alice är så härlig nu och hon är verkligen sig själv igen efter förkylningen. Hon skattar högt (mer än tidigare) och vill gärna busa och mysa. Älskar när man bär henne eller har henne i knät och hon lägger huvudet på ens axel eller bröst och gosar in sig. Idag la David henne på sina ben när vi kom hem och hon la sig så härligt och kikade (bilden).

Imorgon skulle vi åkt till Göteborg med Linda för att träffa Sepideh, men tidigare under veckan blev det flyttat till nästa fredag så vi bokade upp oss på sångstund på biblioteket istället med iaf minst en mamma från mammagruppen. Mysigt! :) Sen ska vi till min fina bror och mysa på eftermiddagen/kvällen och även mamma och Göran kommer va där. Härliga fredag!





Kommentarer
Postat av: Sepideh

Guuuuud va jag längtar tills nästa fredag!!:)

2012-03-22 @ 23:00:07
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0