Fin helg!

Vi har haft en riktigt bra helg med ett riktigt fint bröllop! Grattis Sara och Andreas och all lycka till er! <3 tack igen för en fin dag och kväll.

Alltid när jag är på bröllop så börjar jag drömma om hur mitt eget kommer bli. Hoppas det händer om inte alltför lång tid! :)

Idag har vi varit trötta alla tre i vår lilla familj. Vi låg i sängen till lite efter 12 tror jag, lekte, myste, kolla film och sov om vartannat :) Alice var med farmor och farfar igår och det hade gått jättebra hela dagen och hon var go och glad, men det märktes på henne idag att hon antagligen slappnade av när vi var hemma för hon har varit riktigt trött och relativt stillsam hela dagen. Kändes som hon var lite extra mammig och pappig idag med och höll koll på oss så vi inte försvann, stackarn måste undrat vart vi var igår .. Therese och Koffe kom förbi en stund idag med och hämta saker som de glömt i vår bil och vi drack lite kaffe. Mysigt med lite besök :)

Nu blir det snart sängen här..! Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0