Sjukstuga igen

Alice har feber och är allmänt hängig med snuva och hosta. Gör ont i hjärtat när hon inte mår bra, önskar det kunde va jag som var dålig istället så hon fick va pigg. Typiskt också att det ska komma nu när det är fint väder ute. Hoppas på att detta går över fort!

Var och fika med fina Lina och Felicia innan idag. Mysigt att träffas och så kul då det bara skiljer 3 dagar på våra tjejer. Fick lite dåligt samvete bara att jag var iväg med Alice men hon var pigg när vi gick och hade ingen febrer, det kom när vi var i stan :( Nu sover hon gott iaf och jag hoppas jag kan få i henne lite gröt när hon vaknar. Får bli inställda planer imorn om hon inte är bättre :( Alice var sjuk förra gången vi skulle träffa tjejerna vi ska träffa imorn och nu är hon sjuk igen, vad är oddsen?


Kommentarer
Postat av: Andrea

Lilla hjärtat då!

Tänder på g kanske?

Hoppas ni kryar på er snabbt!



Varma kramar❤

2012-05-21 @ 21:18:46
URL: http://smultronstalllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0