Energitjuvar

Sitter och funderar lite på begreppet energitjuvar. Visst är det störande och jobbigt med människor som bara suger energi ur en? Man blir så trött. Jag väljer nu att vara lycklig och ska försöka att inte låta människor och deras bitterhet ta över mig. Visst har livet upp- och nedgångar men att inte kunna glädjas med andra är ingen positiv egenskap. Säger inte att jag aldrig vart bitter men nu väljer jag att va glad för andra och att sluta lyssna på skitsnack! Vilka är med mig? :)


Kommentarer
Postat av: Renée

Detta verkar hända när man får barn, då man får sig en riktig funderare vad/vilka som är viktiga i livet. Att glädjas åt andra är ju skönt! Visst kan man fortfarande bli besviken på saker som sägs men går snabbare förbi skiten och njuter av goa människor (som er) och vår egen lycka :)

2012-11-26 @ 11:43:30
URL: http://www.sannlycka.devote.se
Postat av: Anonym

Jag <3

2012-11-26 @ 12:22:43
Postat av: Paulina

Håller med dig helt <3

2012-11-26 @ 15:03:13
Postat av: Andrea

Helt med dig!!
Jag vet att man mår bäst av det, ja du vet ju...
Kul att du bloggar igen!
Kramis

2012-11-27 @ 10:58:29
URL: http://smultronstalllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0